KERSTACTIE

Wil jij in 2019 meer leuke klanten aantrekken?

Dan willen we je daar graag helpen met een Google advertentie Campagne. Want Google is en blijft de nr. 1 als het gaat om zoeken naar producten en diensten. Google is snel en werkt direct.

Vul het contactformulier en claim de € 100 korting op je Google Adwords Campagne.

*Het invullen van het contactformulier biedt ons de mogelijkheid om je te bellen, het heeft verder geen andere functie en het verplicht je nergens tot.

Contactformulier

    Claim €100 Korting

    1) Wat is een Google Adwords Campagne en hoe werkt het? 

    Google Adwords zijn de advertenties die je helemaal bovenin de zoekresultaten ziet. Je herkent ze aan het groene blokje “Adv”. Zo ziet het er ongeveer uit:

    Deze advertenties worden getoond indien je op het platform van Google Ads een campagne opzet, voor een bepaald budget en periode. Daarbij maak je enkele advertenties en geef je aan wanneer de advertentie getoond moet worden… bijvoorbeeld als iemand een specifieke zoekopdracht in google intoetst.

    2) Kosten Google advertenties.

    Google rekent kosten voor iedere keer dat er geklikt wordt op uw advertentie. U betaalt alleen voor het resultaat. Maar de kosten per klik variëren per markt. U bent waarschijnlijk niet de enige die in uw markt adverteert via Google en de kosten worden bepaald aan de hand van een bieding systeem. Zo kunnen de kosten per klik tussen 0,10 ct / klik tot honderden euro’s per klik bedragen. Laat u daarom adviseren of Google wel de meest geschikte optie voor u is. In zeer concurrerende marktsegmenten kunnen alternatieve vormen van adverteren efficiënter zijn.

    3) Resultaat Google

    Het beste resultaat heeft u wanneer uw advertentie als nummer 1 wordt getoond, boven uw concurrentie. Maar of uw advertentie op nummer 1 gepositioneerd word, is afhankelijk van de kwaliteit van uw advertentie, het klikgedrag van uw bezoekers en de bounce rate van uw landingspagina. Google wilt natuurlijk aan het zijn publiek de meest relevant en kwalitatieve oplossingen tonen. En indien het kwaliteit niet overeenkomt met de verwachting van de zoekende publiek zal google daar negatieve maatregelen voor treffen. Zo kunnen uw advertenties duurder worden en of minder vaak getoond worden. Laat uw campagne daarom begeleiden door een specialist, dit is op den duur veel efficiënter dan zelf het wiel opnieuw uitvinden.

    4) Management fee

    Zomaar een campagne opzetten is niet zo moeilijk. Maar een campagne opzetten zodat deze winstgevend is niet altijd even eenvoudig. Daar heb je ervaring, affiniteit met google en commerciële vaardigheden voor nodig. Om uw campagne te kunnen blijven monitoren en optimaliseren vragen wij een kleine vergoeding. Deze vergoeding komt boven op de kosten die u uitgeeft aan Google voor het tonen van uw advertenties. De vergoeding staat altijd in verhouding tot het budget. Zo betaald u heel weinig als u net begint, en zodra de resultaten u aanspreken en u de budget verhoogd verhogen wij ook onze fee. Uw budget verhogen  betekent voor ons namelijk ook meer werk, meer diverse advertenties en hogere controle en optimalisatie. Om zo uw budget zo efficiënt mogelijk te besteden.

    5) Aan de Slag

    Indien u wilt dat wij voor u google advertenties opzetten en gaan begeleiden, kunt u ons abonnement via onze website inkopen. Dit abonnement wordt maandelijks geïncasseerd en is maandelijks opzegbaar via uw account. Wij hanteren een maand opzeg termijn zodat een campagne correct afgesloten kan worden.

    Eenmalige opstart activiteiten (7 uur a €75 per uur): € 525 

    1. Een onderzoek doen naar de beste zoekwoorden (keywords) voor uw product of dienst. – 2 uur
    2. Een basis onderzoek van uw doelgroep. – 1 uur
    3. Uw Google Adwords Platform opzetten. – 1 uur
    4. Advertenties Schrijven – 2 uur
    5. Doorverwijzen naar een bestaande website pagina.
    6. Opzet met u overleggen – 1 uur
    7. Campagne Starten

    Maandelijkse activiteiten: (+/- 1.5 uur ) € 100

    1. Een overzichtelijk rapport die direct duidelijkheid verschaft in de voortgang en efficiency van uw campagne.
    2. Maandelijkse monitoren en optimalisatie van uw zoekwoorden en advertenties. (1 uur / week)